Sabtu, 9 Jun 2012

PASUKAN BOLA JARING 2012

assalamualaikum..
sambil duduk tunggu separuh masa bola sepak euro antara POLAND VS GRECE.. teringat pula kenangan bersama pasukan bola jaring sekolah..  saya akui untuk tahun nie agak kecewa sedikit kerana saya terpaksa jadi sebagai pemain simpanan kalau ikutkan mmg tak nak tapi apa nak buat ada orang yang lebih layak drpd saya.... posisi saya sebenarnya adalah (C) iaitu CENTER....untuk tahun ni hanya jadi penonton di kerusi simpanan aja...hati mmg sedih apabila untuk tahun ni sekolah saya hanya memenangi setakat tmpt ke-3....walau bagaimana pun untuk tahun depan giliran saya pulak...saya berazam nak angkat sekolah saya untuk memenangi di tampat yang pertama...(JOHAN)

PASUKAN BOLA JARING 2012
memenangi tempat ke-3




PASUKAN BOLA JARING 2011
memenangi tempat naib johan





Tiada ulasan: