Ahad, 21 Jun 2015

AHLAN WAHSAHLAN YA RAMADHAN



Assalamualaikum semua,
Ahlan wahsahlan Ya Ramadhan .. . alhamdullilah, segala puji dan syukur ku panjat ke hadratMu Ya Allah dengan izin dan rahmat kasih sayangMu dapat lagi aku bertemu dengan bulam Ramadhan pada tahun ini.
Ya Allah sesungguhnya aku ini HambaMu yang lemah, hanya kepadaMu aku mohon kekuatan agar Ramadhan yang penuh rahmat dan barakag ini tidak berlalu begitu sahaja tanpa meninggalka kesan taqwa dan iman dalam diriku... Amin...
Dalam kesempatan ini eka ingin mengucapkan selamat menyambut Bulan ramadhan buat seluruh umat islam ... semoga ramadhan kali ini kita semua dapat manfaatkan dengan sebaiknya.



Pada 12/6 yang lalu eka dan rakan-rakan tingkatan 5 (2013) telah mengadakan reunion di KFC MERLIMAU bersama-sama Cikgu Norhayati Mutalib ... alhamdullilah, walaupun tidak dapat kumpulkan semua namun kami semua tetap bersatu dan bergembira dapat berkumpul sama-sama ... semoga pada lain kali kita semua dapat berkumpul bersama-sama lagi seperti mana kita bersama suatu ketika dahulu ...
ALPHABETA TEAM 

Dalam kesempatan ini juga eka .. mahu mengucapkan sekalung tahniah buat semua atlet negara Malaysia yang berjaya mempamerkan aksi yang terbaik semasa di SUKAN SEA SINGAPURA 2015.. tahniah juga diuvapkan kepada pemenang-pemenang pingat emas,perak mahupun gangsa yang berjaya memberi saingan yang terbaik kepada atlet dari negara-negara lain... semiga pencapaian ini dapat dietruskan pada kejohanan-kejohanan sukan yang lain pada akan datang terutama pada tahun 2017 dimana Malaysia telah dipilih sebagai penganjur yang seterusnya untuk SUKAN SEA yang KE-29.
 TEAM MALAYSIA SEMASA HARI PEMBUKAAN SUKAN SEA 2015

FARAH ANN ABDUL HADI (GIMNASTIK) ATLET PILIHAN EKA 


 ANTARA PEMENANG PINGAT EMAS  

SELAMAT HARI BAPA BUAT AYAH EKA ... MD YUSOP BIN DOL

Tiada ulasan: